Aan de slag met
Social media ads
?
bedankt voor je aanvraag
SUCCESVOL ADVERTEREN MET SOCIAL ADS
Je bent aanwezig op social media, omdat het voelt alsof het āmoetā, omdat je concurrent erop zit of omdat die ene collega zei dat je iets met social media moet. Je post braaf, maar hebt weinig bereik. Door middel van social media advertising boosten wij jouw online aanwezigheid! We creĆ«ren een sales- of leadfunnel. Hierdoor kunnen we bij iedere stap de resultaten bijsturen. Zo weet jij exact hoeveel leads, verkopen of traffic je genereert. Op naar online resultaat en groei, Like Bamboo!
zo gaan we te werk
Kennismaking
We maken graag (live) kennis met je, om zo te bepalen wat er nodig is om jouw bedrijf online zichtbaar te maken en te laten groeien. Zodra we samen tot een strijdplan zijn gekomen gaan wij aan de slag.
Strategie
Natuurlijk gaan we niets als een panda zonder bamboe in het wildeweg aan de slag. We stellen een strategie op en maken een duidelijk plan over waar we heen willen en hoe we dit gaan doen. Zo hebben we een houvast waarmee we content gaan maken.
Aan de slag
Wij vliegen uit de startblokken en gaan aan de slag met de social ads. We maken content, creƫren funnels en stellen de advertenties in.
Monitoren en bijsturen
Na een akkoord zetten we de content live. Hierna blijven we continu monitoren, rapporteren we dit naar jou en sturen we bij waar nodig.
veelgestelde vragen
Wij adverteren op diverse platforms, waaronder Facebook, Instagram, LinkedIn en TikTok, afhankelijk van waar jouw doelgroep het meest actief is. Dat onderzoeken we aan de hand van onze marketingstrategie alvorens we starten met adverteren.
We gebruiken gedetailleerde targetingopties zoals demografie, interesses, gedrag en locatie om ervoor te zorgen dat jouw advertenties de juiste mensen bereiken.
Dit hangt af van het platform en de doelgroep, maar voornamelijk visueel aantrekkelijke content zoals short form content video's en professionele foto's. Dit schieten wij vooraf aan de hand van de opgestelde marketingstrategie zodat we de juiste content met de juiste boodschap op de juiste kanalen laten zien.