Wijnbar Buskens

100% groei met data-gedreven videomarketing

resultaten
2.000
nieuwe Instagram volgers
40%
van reserveringen via ads
290.000
potentiƫle gasten bereikt
de uitdaging

Naamsbekendheid en reserveringen verhogen

Meer naamsbekendheid genereren voor wijnbar Buskens in Nijmegen en omgeving. Daarnaast de vraag om te zorgen voor een stijging in het aantal reserveringen in combinatie met next-level content.

onze aanpak

Zo hebben we deze groeipartner laten opvallen

Om de juiste groei te kunnen realiseren, zijn we met Buskens om tafel gegaan om duidelijk in kaart te brengen wat de wensen en verwachtingen van hen waren. Na deze kick-off meeting konden we van start.

ā€

ā€

1
.
Ontwikkelen van de marketingstrategie

We hebben een gerichte marketingstrategie ontwikkeld. Na een uitvoerige strategiesessie zijn onze strategen aan de slag gegaan. We hebben de doelgroep en markt geanalyseerd en de juiste kanalen geselecteerd. Hierdoor konden we de meest effectieve aanpak bepalen en een sterke basis leggen voor de campagnes.

2
.
Social media ads en Google ads

We hebben gerichte campagnes opgezet op social media en via Google Ads. Door data-analyse en continue optimalisatie hebben we de advertenties nauwkeurig afgestemd op de doelgroep.

3
.
specifieke campagnevideoā€™s

We hebben campagnevideoā€™s gemaakt die de sfeer en beleving van Wijnbar Buskens perfect vangen. De video's werden ingezet via social media advertenties. Dit zorgde voor meer betrokkenheid en een stijging in het aantal reserveringen. We haken hierbij in op de seizoenen en hun aanbod, zoals een high-wine arrangement.

4
.
user-generated content vergaren

Samen met lokale influencers hebben we user-generated content verzameld die de wijnbar op een authentieke manier promootte. Dit vergrootte de naamsbekendheid en trok nieuwe gasten aan. De samenwerking zorgde voor een natuurlijke en geloofwaardige promotie van Wijnbar Buskens. Dit heeft voor een verhoging van 15% van het aantal volgers gezorgd binnen 1,5 maand tijd.

Marketingstrategie
Ontwikkelen van de marketingstrategie

We hebben een gerichte marketingstrategie ontwikkeld. Na een uitvoerige strategiesessie zijn onze strategen aan de slag gegaan. We hebben de doelgroep en markt geanalyseerd en de juiste kanalen geselecteerd. Hierdoor konden we de meest effectieve aanpak bepalen en een sterke basis leggen voor de campagnes.

Data-driven marketing
Social media ads en Google ads

We hebben gerichte campagnes opgezet op social media en via Google Ads. Door data-analyse en continue optimalisatie hebben we de advertenties nauwkeurig afgestemd op de doelgroep.

Content creatie
specifieke campagnevideoā€™s

We hebben campagnevideoā€™s gemaakt die de sfeer en beleving van Wijnbar Buskens perfect vangen. De video's werden ingezet via social media advertenties. Dit zorgde voor meer betrokkenheid en een stijging in het aantal reserveringen. We haken hierbij in op de seizoenen en hun aanbod, zoals een high-wine arrangement.

Influencer marketing
user-generated content vergaren

Samen met lokale influencers hebben we user-generated content verzameld die de wijnbar op een authentieke manier promootte. Dit vergrootte de naamsbekendheid en trok nieuwe gasten aan. De samenwerking zorgde voor een natuurlijke en geloofwaardige promotie van Wijnbar Buskens. Dit heeft voor een verhoging van 15% van het aantal volgers gezorgd binnen 1,5 maand tijd.

No items found.
Het resultaat

deze groeipartner steekt boven de jungle uit

Numbers don't lie. En dat is waar we samen met onze partner Buskes maandelijks naar kijken. De cijfers. Naast een forse stijging in de naamsbekendheid - middels de naamsbekendheidcampagnes - stijgt ook het aantal reserveringen significant.

2.000
nieuwe Instagram volgers
40%
van reserveringen via ads
290.000
potentiƫle gasten bereikt
20
nieuwe volgers per dag

deze pandaā€™s hebben zich vastgebeten in dit project

Steije Berger
Performance marketeer

word ook een groeipartner

Op zoek naar groei? Zoek niet verder! Wij zijn er ook klaar voor. Samen brengen we jouw bedrijf of merk naar nieuwe hoogtes.