Naamsbekendheid en reserveringen verhogen
Meer naamsbekendheid genereren voor wijnbar Buskens in Nijmegen en omgeving. Daarnaast de vraag om te zorgen voor een stijging in het aantal reserveringen in combinatie met next-level content.
Meer naamsbekendheid genereren voor wijnbar Buskens in Nijmegen en omgeving. Daarnaast de vraag om te zorgen voor een stijging in het aantal reserveringen in combinatie met next-level content.
Om de juiste groei te kunnen realiseren, zijn we met Buskens om tafel gegaan om duidelijk in kaart te brengen wat de wensen en verwachtingen van hen waren. Na deze kick-off meeting konden we van start.
ā
ā
We hebben een gerichte marketingstrategie ontwikkeld. Na een uitvoerige strategiesessie zijn onze strategen aan de slag gegaan. We hebben de doelgroep en markt geanalyseerd en de juiste kanalen geselecteerd. Hierdoor konden we de meest effectieve aanpak bepalen en een sterke basis leggen voor de campagnes.
We hebben gerichte campagnes opgezet op social media en via Google Ads. Door data-analyse en continue optimalisatie hebben we de advertenties nauwkeurig afgestemd op de doelgroep.
We hebben campagnevideoās gemaakt die de sfeer en beleving van Wijnbar Buskens perfect vangen. De video's werden ingezet via social media advertenties. Dit zorgde voor meer betrokkenheid en een stijging in het aantal reserveringen. We haken hierbij in op de seizoenen en hun aanbod, zoals een high-wine arrangement.
Samen met lokale influencers hebben we user-generated content verzameld die de wijnbar op een authentieke manier promootte. Dit vergrootte de naamsbekendheid en trok nieuwe gasten aan. De samenwerking zorgde voor een natuurlijke en geloofwaardige promotie van Wijnbar Buskens. Dit heeft voor een verhoging van 15% van het aantal volgers gezorgd binnen 1,5 maand tijd.
Numbers don't lie. En dat is waar we samen met onze partner Buskes maandelijks naar kijken. De cijfers. Naast een forse stijging in de naamsbekendheid - middels de naamsbekendheidcampagnes - stijgt ook het aantal reserveringen significant.