Flor

De one-stop-shop voor deze krullenkapper

resultaten
No items found.
de uitdaging

Hun concept rebranden en bekendmaken

Flor, een kapsalon in Nijmegen gespecialiseerd in krullen stond voor een grote transitie. Ze hadden net een gloednieuwe salon geopend in Arnhem en wilden hun imago compleet vernieuwen. De focus lag op duurzaamheid, hoogwaardige natuurlijke producten en het vergroten van hun naamsbekendheid. De vraag was duidelijk: hoe kan Flor zich onderscheiden in een concurrerende markt en tegelijkertijd consistent nieuwe klanten aantrekken? Ze zochten een partner die hen niet alleen kon helpen met hun rebranding, maar ook met hun online aanwezigheid en groei.

onze aanpak

Zo hebben we deze groeipartner laten opvallen

We zijn stap voor stap aan de slag gegaan om Flor naar het concept door te vertalen waar het nu staat. Altijd met een vooruitstrevende visie en de gezamenlijke wil om te groeien. Hun succes voelt als ons succes.

.
Een frisse start met een duurzame identiteit

We gaven Flor een compleet nieuwe look die hun focus op organic hair care en duurzaamheid perfect weerspiegelt. Dit vertaalden we door in een huisstijlhandboek dat nu als leidraad geldt voor al het grafische werk dat we voor hen verrichten.

.
Online visitekaartje dat overtuigt

De vernieuwde website laat hun kernwaarden zien en zorgt voor een professionele uitstraling die klanten aantrekt. Met de juiste content en teksten spreken we de doelgroep aan die op zoek is naar een kundige krullenkapper.

.
Het verhaal van Flor in beeld

Elke drie maanden schieten we nieuwe foto's en korte video's om de authentieke sfeer van de salon vast te leggen. Met een focus op persoonlijkheid, autoriteit en short form video content laten we de socials groeien, Like Bamboo.

.
Persoonlijkheid ontmoet expertise

We bouwen aan een betrokken en groeiende community van krullenbollen door waardevolle haarverzorgingstips te delen en het gezicht achter Flor te laten zien.

.
Nieuwe klanten voor de nieuwe vestiging

Gerichte Google- en social media advertenties zorgen voor een continue stroom nieuwe klanten naar de salon in Arnhem. En de salon in Nijmegen dan? We horen het je denken. Maar die zit al continu zo vol, dat we daar geen kostbaar ad budget aan spenderen. Meer budget vrij voor de nieuwe vestiging!

Re-branding
Een frisse start met een duurzame identiteit

We gaven Flor een compleet nieuwe look die hun focus op organic hair care en duurzaamheid perfect weerspiegelt. Dit vertaalden we door in een huisstijlhandboek dat nu als leidraad geldt voor al het grafische werk dat we voor hen verrichten.

Nieuwe website
Online visitekaartje dat overtuigt

De vernieuwde website laat hun kernwaarden zien en zorgt voor een professionele uitstraling die klanten aantrekt. Met de juiste content en teksten spreken we de doelgroep aan die op zoek is naar een kundige krullenkapper.

Foto- en videografie
Het verhaal van Flor in beeld

Elke drie maanden schieten we nieuwe foto's en korte video's om de authentieke sfeer van de salon vast te leggen. Met een focus op persoonlijkheid, autoriteit en short form video content laten we de socials groeien, Like Bamboo.

Social media beheer
Persoonlijkheid ontmoet expertise

We bouwen aan een betrokken en groeiende community van krullenbollen door waardevolle haarverzorgingstips te delen en het gezicht achter Flor te laten zien.

Advertising
Nieuwe klanten voor de nieuwe vestiging

Gerichte Google- en social media advertenties zorgen voor een continue stroom nieuwe klanten naar de salon in Arnhem. En de salon in Nijmegen dan? We horen het je denken. Maar die zit al continu zo vol, dat we daar geen kostbaar ad budget aan spenderen. Meer budget vrij voor de nieuwe vestiging!

No items found.
Het resultaat

Deze groeipartner valt op

De samenwerking met Flor heeft geleid tot duidelijke groei op meerdere fronten. De nieuwe branding heeft een moderne uitstraling gegeven die past bij hun visie op duurzaamheid. Het aantal volgers op social media is met 90% gestegen, met name door de consistente en authentieke content. Dankzij de advertenties verwelkomt de nieuwe salon in Arnhem wekelijks een stroom van nieuwe klanten, wat heeft geresulteerd in een omzetstijging van 30% sinds de opening. Daarnaast heeft de nieuwe website een professionele uitstraling die bezoekers overtuigt en conversies genereert, met een toename van online boekingen van 25%.

Flor is nu niet alleen een gevestigde naam in de regio, maar ook een voorbeeld van hoe je duurzaam ondernemen en groei succesvol combineert.

No items found.
Door de groeiende drukte in onze salon in Nijmegen, openden we een tweede vestiging in Arnhem. Like Bamboo ondersteunde ons ook hierbij, o.a. met het opzetten van advertenties om de nieuwe locatie succesvol te lanceren. Daarnaast hebben zij ons nieuwe beeldlogo ontworpen. Professioneel en proactief!
Mike Tyzen
Flor

deze panda’s hebben zich vastgebeten in dit project

Fieke Herfkens
Content marketeer

word ook een groeipartner

Op zoek naar groei? Zoek niet verder! Wij zijn er ook klaar voor. Samen brengen we jouw bedrijf of merk naar nieuwe hoogtes.